Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 12 april 2013

Faaan det står ju inget i kalendern


Det står VERKLIGEN INTE NÅGON JOBB TID

ELLER  annat eller jodå det gör det ju men det gäller ju inte längre

Självklart menar jag imorgon 13 april 
Då vi  ÄNTLIGEN skulle  DRA IGÅNG SÄSONGEN MED FOLKRACE PÅ HEMMAPLANEN  YES

så underbart det hade varit , men men jag klagar absolut inte över att kalendern är tom 
Men var bara lugna dagen kommer inte förslappas bort ,utan det finns säkert planer jag inte är medveten om ännu 

Ångest ?????   !!!!!!

ja nästan 



Men som tur äe så kom ju inbjudan ut idag till vår nästa tävling


Tror det är rätt namn ???


Japp tävlingen heter Åsa-nisseracet ,och ska bli kul att testa nytt koncept igen 
för tänk så underbart kul det var 

Nu måste jag avsluta denna lilla kaffe pause också , men passar på att gnälla på vädret också och dvs hoppas på detta ljus väcker mig imorgon ?????

Men vem vet jag kanske återkommer eller väljer i utkastet sådant som inte är helt 100 % klart ännu 





1 kommentar: