Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 april 2013

Tankar / Åsikter


Just nu idag , rullar  orden i huvudet på mig


och jag funderar på hur olika människor är

Och hur man uttrycker sig eller delger sin tankar eller varför man säger som man gör ????

Vissa människor FÖRVÅNAR MIG så jag nästan tror dom inte lever i samma verklighet som jag
eller värld

och hur man tror att man kan rycka på axlarna /fnissa  bort olika saker

Men det får ju iofs mig att skratta lite


även om jag inte alltid har rätt

Jaja detta är en bra dag ändå 

Solen lyser , känner mig älskad , mitt liv är helt ok faktiskt 


Dock så var väl inte jag & dottern precis inne på samma linje innan hon drog mot skolan
det gör ju lite ont i mamma hjärtat

Men till min tröst så rycker en härlig kopp java bredvid mig

Ciao på er denna tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar