Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 12 april 2013

Som om detta är rätt tid


Jag har ibland funderat över hur livet var innan

*sambo
*Jobb
*Barn
*Hus
???!
??!! ?

Typ som nu ,men minns inte när jag satt och fikade med någon ?

Förutom svägerskan i stugan
MEN ABSOLUT GILLADE JAG det och dom tillfällen vi har

Hade tiden funnits för mig & kollegan till 18-19/5
Så hade vi självklart fikat

Även om man ofta suckar över fejjan

Så är det ju himla tur vi har koll på varandra !!!!

Så nu lite till rubriken

NI MINA VÄNNER !!!!

SoM inte är involverade i Folkrace
Jag vet att ni finns

Och till er inom samma intresse
Jag har längtat efter er

1 kommentar:

  1. Så är det absolut och din omgivning bör vara medvetna om ditt liv över typ april- oktober

    SvaraRadera