Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 april 2013

Satte kaffet i halsen & annat


Nu på morgonen satte jag mig för att kolla lite inlägg

                               &

Snacka om att jag satte kaffet i halsen ,då jag läste hos Matilda
klicka på namnet så kommer ni till henne . Hon hann inte till förlossningen innan bebis ville ut och sedan hennes ord om hur resten blev läs gärna själva  så tror jag ni förstår


Nu till annat

Kalendern fyller på med olika "uppdrag" för mig, maken & oss båda 

Det finns saker jag tycker är helt märkligt , det är inte bara pga mitt kontrollbehov som ju faktiskt minskat enl mig själv iaf ha ha 

 Tänker inte rada upp sakerna här skulle bli så dåliga aura 

Sonen är så peppad eller ska nog säga BÅDA SÖNERNA  dock är det som vanligt att självklart GÅR NÅGOT SÖNDER i sista minuten
så just nu räcker inte tiden känns det som med jobb, skola & garagetid
.......    .......... och annat som förväntas

igår kväll var Felix på konfa & dom andra i garaget och hade det inte varit så långt så hade lille Fillle stuckit direkt efter sin plikt för kyrkan

 Så just nu följs vädret på olika appar i mobilerna

Jag har vissa dagar en orkan i huvudet med tankar & funderingar
ser ut typ så här


utav olika anledningar

men mest är jag glad

eller ???  !!!!

Jag suckar fortfarande över vårt jobbschema och aldrig kunna svara på jobbar du då
jag vet att många gått över till just detta "önske schema" men för mig är det inte mycket önske
utan det är ju tur jag är så gammal & fick extra semester dagar förra året , för dom går åt 



Ska absolut inte säga TYVÄRR men många av sommardagarna är fyllda av annat än lugna solplats dagar & hängmattor

Men otroligt mycket glädje gömmer sig bakom det vi kommer syssla med

Annars rullar det nog på som vanligt .......   ........ även i detta hus 

//


1 kommentar:

  1. Ok det är alltså dags att åka mot tävling

    Men lite ledigt i sommar kommer ni väl att ha

    SvaraRadera