Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 10 april 2013

Kunde ju köpt mig 1 Tara


Då jag ju ibland brukar säga att jag JU KAN köpa något åt mig själv !!!!!!!!

Så på vägen hem från promenaden (heter det så??) skit samma

Så började jag skratta åt mig själv HOPPAS INGEN SÅG/HÖRDE MIG 
, men just vid det tillfället jag FICK EN TARA TIDNING var faktiskt inte så himla kul

Tror kanske jag berättat men men då åldern smyger sig på så drar jag den snabbt igen

Vi i familjen skulle iväg över natt & på något **gr** sätt så var vi inte särskilt sams hela resan (maken/jag)
händer säkert bara hos oss !!!!!!!!

Men väl framme så skulle han hoppa in och handla snacks o ev lite godis .Jag sa du kan köpa mig en tidning !!!   ????
sa inte vilken

Men läget blev inte bättre mellan oss då han köpte en tidning som DET med stora BOKSTÄVER står 
för oss över 40 år , detta är nog ca 5-8 år sedan TIDEN GÅR JU 

tror inte det står så nu 
eller !!!!  ????






   


Men visst har dom ett budskap till oss

och nu då jag passerat denna ålder  med liten marginal .så har ju jag faktiskt bläddrat i just sådan tidning 

ha ha 

Tänk att jag kom in i mina föräldrars liv denna dag för 41 år sedan 
dom hade ju inte förväntat sig det utan till 
2 eller 4.e maj skulle jag ju göra entre hos dom 
Lagom till min farfars 60-årsdag 


jaja liten tjej var jag & liten är jag ju fortfarande

men ack så himla god

3 kommentarer:

  1. Du är för jäkla rolig
    Gillar verkligen att hoppa in hos dig

    SvaraRadera
  2. Hur ska jag tolka det här då ju jag. Är en utav domsom köper dessa tidningar

    SvaraRadera
  3. Anonym
    Det är fri tolkning på alla inlägg här hos mig

    SvaraRadera