Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 april 2013

Foppisar och beach 20??


Hittade i utkast 

Det är väl ingen som missat att under veckan / förra veckan  försvann all snö mer & mer . Solen försökte att titta fram

Det är på väg att bli "vår" eller


Då solen skiner så kommer människorna fram / ut i samhället
känns iaf som höst 



Börjar kanske





*Men om man är osäker på att andra människor uppfattat att snön är borta så kolla skorna så får man lite ledtråd 
Dessa sitter på fötterna



Jodå klart jag har sådana men dock inte på mig ute ännu 

*Det som också syns/märks är personer som man ju faktiskt brukar se gå med långsamma steg i affärerna i området eller då i sällskap till/ifrån skolan 


Dom har hittat en annan takt i stegen & även tagit på sig något gladare byxa och ger oss andra ett sken utav att dom ska gå lite längre denna gång .

Nej jag har inte investerat i ny byxor som ska ta med mig ut på längre promenader 


Hoppas iaf att våren är på ingång 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar