Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 8 april 2013

Ska jag tänka /skriva önskelista


Enl kalendern idag så skulle svärmor fyllt 71 år , men hon har säkert ett jäkla kalas ovan där med alla andra änglar & massa andra människor

Det är också samma dag vi hade urnsättning för henne 2001

Men självklart är det inte just det som rubriken handlar om 

utan enl vissa så ska jag firas denna veckan , jo jag vet att jag fyller år denna veckan



Funderar på om vi skulle gå på restaurang ??
Eller svulla hemma ?

Jaja det löser sig väl

Men jag måste nog fundera om jag önskar mig något om någon frågar 

6 kommentarer:

  1. Klart att du måste önska dig olika saker på din dag , eller blir du inte uppvaktad om du inte önskar

    SvaraRadera
  2. Menar du på allvar att du inte sagt till dina närmaste vad du önskar dig ännu och du fyller denna vecka

    Du måste börja bry dig lm dig själv snart

    SvaraRadera
  3. Vad önskar du dig då? ;-)

    SvaraRadera
  4. Linda & anonym *2

    Jag /vi behöver ny stekpanna ha ha
    Men jag behöver inte ÖNSKA MIG massa saker

    Som det ser ut nu så blir/slår in iaf "liten "önskan att vi ska spela bowling utan massa presenter & dyra restaurangbesök.
    Det är inte billigt i dagens läge med 5 personer

    SvaraRadera
  5. Finns ev en familjen Björklund som skulle vilja hänga på m fira dig med ett bowlingbesök...;-)

    SvaraRadera
  6. Fru Björklund
    Kan säkert ordnas med gemensamt besök
    //Kram

    SvaraRadera