Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 16 april 2013

Hm ska jag svara & vad ska jag svara



Jag erkänner att jag är dålig på att kommentera tillbaka, och ibland blir även jag stum eller så 

förvandlas jag till dryg 


Hoppas ni ser att det är beskrivning på grädden & inte på mig 

Fick denna kommentar  ifrån helgen v 14 

Hej
Jag har nyligen hittat din blogg , du verkar inte ha något särskilt tema över inläggen.

Hur ofta träffar flickan du kallar bonusbarnbarnet . Ni verkar vara mycket upptagna hoppas era barn hinner varva ner

Jag kommer säkerligen titta in igen

K

Det ända vettiga i kommentaren är ju ang  T 
och har hon inte läst så mycket så förstår jag att hon inte har koll på det ???
och om jag svarar på detta i samma inlägg ser hon det ju inte eller ???? läser "hon "tillbaka

Jaja svaret kommer senare , nu har jag annat att göra 


Ciao på er i regnet 


1 kommentar:

  1. Jag blir alltid lika glad när jag hoppar in här.

    Jag tycker du ska svara precis som du känner när du läser kommentaren eller så kan vi kalla det frågorna.

    Tycker inte alls du ska ändra inläggen för hitta tema.
    Kör hårt tjejen

    Milla

    SvaraRadera