Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 november 2010

Bjuda mer på sig själv

Nu hittar jag inte just den presentationen jag sökte utan får sno utav annan ???? inte alls  lika kul !!! dvs man ska antingen fylla i detta varje dag eller vid tillfälle MEN ABSOLUT I ORDNIGEN DET STÅR.



  1. Presentera mig själv
  2. Min stora kärlek
  3. Mina föräldrar
  4. Min dag 
  5. Min/mina bästa vän/vänner
  6. Ett ögonblick
  7. Min tro
  8. Vad är kärlek
  9. Detta åt jag under dagen 
  10. Mina syskon
  11. I min Handväska finns 
  12. Hade jag på mig  idag
  13. Vad saknar jag 
  14. Min favoritplats
  15. Vem fräser jag åt 
  16. Vem kan reta upp mig 
  17. Vad har jag för ambition 
  18. Vad får mig att gråta 
  19. Vem har jag som  förebild
  20. Detta ångrar jag 
 Detta kan bli lite spännande om jag nu kommer att göra denna lilla bjuda på mig själv.Jag är ju inte känd för att bjuda på mig eller som maken säger ibland FÖDD UTAN HUMOR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar