Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 6 november 2010

Egen tid ?

Har funderat på detta med tid & vad vi använder den till ? Mycket tid går ju till jobb / skola mm . Men sen lediga stunder vad & hur använder man dom till rätt saker ? ? bra fråga men svaret varierar ju självklart även inom familjen . Jag träffar ju ganska mycket folk & brukar ju bläddra runt i bloggarna Så olika allt ser ut även vanlig lördag ;) Jag har sagt det innan och säger igen att ska försöka hitta mera tid . Vi Behöver kanske inte byta jobb utan det kanske löser sig ändå vem vet ? Är ju inne på min 3: e helt i rad med arbete så just nu sista tiden förstår ni ju själva att det varit lite si & så med allt. Men under lovet nu har jag ju varit ledig ändå tills igår em " vardagarNa " ska ha jour på jobbet så familjen ha ledig tid från mig HA HA
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar