Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 11 november 2010

Kan ni tänka er

Jag & Uffe ska sova på hotell inatt i Smålandsstenar & äta tidig frukost imorgon sedan bär det av till Ullared !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så det blir ca 30 minuters bilresa imorgon bitti
'
Vi har endast varit där 1 ggn tidigare och då inte med varandra,utan  han i sitt förra liv och jag genom bussresa med mitt jobb tror det var 2007 

Så nu har barnen fått börja skriva ÖNSKELISTA som vi då ska hjälpa tomten med att kolla på , Felix har inte skrivit något ännu men fast nämnt nya tjocka strumpor ANNAT ÄR DET MED  Nellie HON har önskat

  • smink
  • ny snygg jacka 
  • tuggummi maskin
  • tv
  • stereo
  • iphone mobil
  • halsband , armband 
  • bärbar dator
  • nya höga klackskor
  • pennor
  • brevpapper
  • trosor 
Ja det kan nog bli hur som helst denna resa , vi brukar ju inte ta vara på varandra så mycket men nu ska det ju ändras lite på eller försöka iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar