Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 november 2010

Snabb Resumè

Var ju i Växjö med jobbet & på Bambugården  förra veckan , väldigt kul att se hur deras upplägg var ,men får ju inte glöma att det varprivat ägt & det har betydelse i nästan allt. Kvällen blev som sagt inte så lång för min del men trodde ju inte det heller.


Har fått  bekräftat på min lilla oro jag kände tyvärr handlade det om det jag  misstänkte till ca 90% men bara gå vidare även om det kan vara svårt så är sanningen här & syns och kommer att kännas .


Har ju träffat syster med familj , fick oss lite skratt när hon började prata om facebook & hon skulle göra inlägg när hon satt på pendeltåget hem för att fixa inför vi skulle komma är ju inte så lätt med dessa touchknappar så jag var lilldyster som skulle komma till henne & stavning på mamma blev ???? mssama


Annars är det nog lugnt och lilla Veras dop gick också bra tyvärr lite mindre gäster än planerat pga vädret men vi åkte ju ENDAST 30 MIL  o vissa inte ens 2-3 mil ????   kommer lite foto mm från helgen när dom kommer in här i datan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar