Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 19 november 2010

Blandade känslor

Fick höra en JÄTTEROLIG sak igår , det är så det kliar i fingrarna på mig . Jag leer med hela ansiktet 
Det blev ju att ändra på 1:a planerna inför middagen med jobbet nästa vecka men det löste sig ändå & vi ska gå ut och äta tillsammans på kvällen iaf, blir nog trevligt om jag nu stannar så länge ?


Det är ju lite inflyttningsparty ikväll , men fick lite dåliga vibbar utav det men det blir nog säkert bra det också.Jag måste även sätta mig & fixa dom 8 första veckorna med jobb schema klart är halvfärdigt bara FY MIG ATT VARA SÅ SEN .så det är ju bara att fixa kaffet & sätta sig ner med kalendern  framför mig
Detta med blogg vet jag fortfarande inte om det är min grej kanske bara ska läsa vad dom andra tycker & tänker , får ju respons på vissa saker SÅ KANSKE FORTSÄTTER ÄNDÅ 


Sedan är det lite snurr med hälsan så lite undersökningar är på gång .


Funderar p¨å då man träffar folk man" lite "längtat efter  och det inte riktigt blir bra VAD DET KÄNNS TRÅKIGT självklart kan det vara så men känslan sitter ju kvar en stund Har jag gjort något fel .


Jag är just nu så tillfreds med tillvaron , men lugnet håller inte i sig så länge till & det vill jag ju inte heller utan jag vill det ska rulla på i lagom takt  vad nu det är .Väntar lite på att få lite tjuvkika in i 2011
Freddy har fått körkort & kör gärna syskonen till skolan på morgonen.


Harry fyller snart  år  & lilla Vera ska döpas då ska Nellie bära korset och gå framför dom .Vi ska till Stockholm och träffa syster med familj snart .


Lilla ÄLSKADE PAPPA skulle firat födelsedag på Söndag , fick till mig i Vimmerby idag att dom tänker på honom och det snart gått 2 år sedan han lämnade oss det visste jag ju givetvis också att dom gör & det snart är Februari 2011 Tänk om han hade fått vara med lite till kan man tänka men NEJ det hade inte varit något liv för honom att bli körd i Rullstol & inte kunna göra sitt vanliga .
Jag undrar lite om det är lite folkrace där uppe i himlen mellan honom & svärmor HA HA 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar