Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 30 november 2010

Planering

Ok som jag ju nämnt vid tillfälle innan så detta med lugnt & skönt hemma förekommer inte särskilt ofta hos oss och därför behövs ju ibland "väldigt mycket planering " och oftast genom mig HA HA  tvivlar inte alls på maken men blir bäst att jag ändå är med !!!!!!


Har ju skrivit in vissa saker för 2011 i kalendern  med bläckpenna dvs sådant som absolut gäller kan ej ändras och även lite med blyerts ca = lika mycket utav båda sorter  , då vi ju ska önska schema på arbetet var 8: vecka så är ju denna kalender framme ganska ofta sådana perioder , nu när jag bara skulle kolla snabbt över mina mail  så är ju fotbollscupen flyttad dvs nu sprack ju det schemat som jag ju fick in i sista stund , vilken helg vill jag jobba ist ?????? .


Sedan är det ju inte ENDAST BARNEN som har saker att göra utan vi vuxna har ju också grejer som kräver planering, även om jag blivit lite fundersam hur mycket som kommer att krävas av oss/mig tar ingen större notis om det just nu men jag är fundersam  


Dax att faktiskt göra det som är i kalendern för 2010 //Ha det  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar