Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 19 november 2010

Olust känsla

Känslan har kommit närmare em/  kvällen gått men kan ej sätta fingret på vad det är och handlar om , men den finns där  .JAG har missat något ?????Den kommer fram ibland ???

Men annars är det så skönt att vara ledig & känna att det blir lite korthelg med jobb Har inte gjort färdigt mitt schema ännu till dom 8 veckorna som startar upp 2011   jag & Nellie blir väl själva till middagen Tacogratäng med  massa vitlök  ,Felix iväg hos  kompis men kommer senare han ska iväg imorgon på Fotbollsmatch * 3 .
Uffe fixar bil med barnens kusin så honom har jag knappt pratat med idag eller sedan igår är det ju faktiskt .

Ha det bra om nu någon läser detta ,
 har försökt sätta 1 räknare på besökare men gör tydligen något fel ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar