Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 23 november 2010

Glad men orolig

Jag trivs absolut med livet just nu ,jobbar lagom o  barnen har också lagom aktiviteter (ibland)  hinner vara fru & mamma  och även ställa upp som vän SKA INTE KLAGA

Var igår och Grattade Harry som blir 2 år idag då 23/11 hade nog den sämsta BIL DAGEN NÅGONSIN I MITT LIV och då är jag ju närmare 40 än 35och haft  körkort  runt 20 år .Men det behöver jag inte berätta om .Jag lämnade ju Nellie där pga studiedag i skolan & jag ska ju som sagt iväg under dagen med jobbet återstår att se hur vädret kör med oss.Tycker inte om att lämna barnen men hon kommer ha det fantastiskt roligt där .

Jag har inte släppt "lilla " oron men kan fortfarande inte sätta pricken på vad det är men det är störande / svårt  så mycket känner jag , antar att det släpper annars får jag väl säkert om det nu är så att det berör mig så självklart kommer det till ytan , har iofs mina egna tankar på vad det kan vara men hoppas att jag har fel !!!! .

Sedan ska jag ju göra vissa saker inom familjen som kommer vara obekväma men jag måste önskar att jag hade sluppit men det kan jag inte .

Har ju redan sagt att nyheten jag fick förra veckan gjorde mig så glad även om jag blev lite ställd och nästan frågade "skojar du " det är inte så hemligt längre //


Tack för mig just nu //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar