Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 18 november 2010

Vanlig Torsdag

klockan ringde som vanligt ,bara att kliva upp och peta försiktigt på barnen dax att vakna nu , sakta o trötta steg nerför trappan ta fram & ladda kaffebryggaren, plocka fram frukost för att sedan upp igen för trappan och verkligen se har dom gått upp ur sängarna nej dom ligger kvar  hade jag nog också gjort .


Men men det tar inga tider så är dom påklädda och sitter och äter sin frukost, blir körda utav brorsan till skolan & han sladdar vidare mot Vimmerby med sin volvo 245:a .
Sedan ska ju frukosten in hunden rastas och idag var det lite styr med jobbplanering eller uppmuntringsmiddag , vi på jobbet fick en stjärna utav kommunen för gott arbete i motvind ?? så nu har vi fått en summa pengar som ska ta slut & då har vi beslutat att gå ut och äta middag gärna 3-rätters om vi vill och orkar det . Vi ska även åka på studiebesök och titta på annan boende i Wäxjö .


Annars har det varit lugnt ännu så här långt på dagen , Uffe skulle visst iväg på möte ikväll hörde jag något om  tidigare idag det stod inte i min kalender (ha ha ) annars så brukar jag veta vad han ska syssla med Jag vet ju ifs nu vad det är för möte han nämnde det vid frågan .


Barnen har ingen aktivitet ikväll så på den fronten är det också lugnt, men hemma lär dom ju ändå inte vara eller om dom nu är det så självklart finns det kompisar i närheten .


Stora frågan är ju vad det ska bli till middag idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar