Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 7 november 2010

Jag klarade det

Var ju iväg igår och tände ljus på kyrkogården . Både hos svärmor, svärfar & hos pappa. När vi var i Vena träffade vi 1 utav barnens alla kusiner som ju var vid " våran" grav. men som även varit hos sin morbror. Momor / morfar . Fy vad livet erbjuder . Nu var det väl mig vi skrev om , jag gillar inre denna helg tycker inte alls det är fint med alla ljusen som lyser Jag känner nästan kalla kårar & tycker det är lite solje över skimmret på kyrkogården. Men jag mådde bra igår när vi var där . Ok det var ju mitt på dagen men jag gjorde vad vi skulle direkt & tittade runt lite på andra vi " kände " utan att må illa och få ont i magen.
Har också blivit lite bättre på att tro att dom där hemma klarar sig utan mig HA HA . Jag tvivlar absolut inte på min make men MEN , menar ju att det brukar ju vara jag som är hemma trots att jag jobbar kvällar " väldigt sällan " och helger men då passar dom ju på att äta frukost på Preem så ATT PERSONALEN där vet bättre än mig vad dom vill ha och tycker om ! OK jag har också nu köpt frukost åt barnen där Någon enstaka gång. Vill ju vara snäll ibland även om det faktiskt finns allt hemma nästan jämnt så man klarar sig.
Jag eller vi har även försökt att ev hitta lilla tiden bara jag Uffe ,ska börja ta en promenad med hunden när tillfälle ges och säkert mer som jag inte kommer på just nu , inser att vi måste varit väldigt duktiga när barnen var mindre att få ihop allt men jag jobbade iofs bara dagtid då.
Har även kommit på att man klara verkligen mer bara man har någon som tror på SIG / MIG
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar