Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 21 november 2010

Vill somna

Nu har jag snurrat runt hur länge som helst känns det som, har jour på jobbet brukar inte ha svårt att somna eller koppla av men idag känns det annorlunda, jag stirrar på klockan precis som om det skulle hjälpa .
Längtar efter min egen säng & givetvis min familj . Om jag somnar så känns det som jag snart är hemma igen , hemma till 1 hus utan barnen dom har ju gått några lektioner i skolan då jag kommer hem. Men ska ju umgås med svägerskan imorgon & fira lilla Harry. Ska lämna barnen där över natten då det är studiedag på tisdag. Jag ska ju med jobbet på besök utav annat boende & sedan blir det 3- rätters på våran Kina restaurang med namnet Bambugården.Känner att jag redan saknar barnen .

Ok dax att försöka sova då. Lagom kul
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar