Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 20 augusti 2010

Ändrade förhållande

Ok då har vi kommit hem "eller " jag har kommit hem från stugorna , Dottern ska sova hos mormor & Maken + grabbarna har redan åkt mot Skillingaryd inför folkracen imorgon .


Det blev ju inte som vi tänkt men ,första kvällen rullade på i  lugn o ro lite god mat & 1 glas rött. Sedan i onsdags  var det ju "lite " koll på bltr på havande mamman Alldeles för högt men valde att ej åka extra till Linköping då utan vänta tills igår , Så kl 11,00 var tiden satt igår & klockan gick & gick  jo då hon skulle stanna över natten !!!!! men trycket  ville ej sänka sig utan gick åt andra hållet så vid ronden idag så blev ju beskedet att hon får stanna tills bebis kommer .Är beräknat 13/9


Men vi har haft bra dagar med lille kusinen till barnen även att han ej är så van att vara utan mamma & pappa och hon utan honom , Men som sagt det är snart dax att planera in nästa vistelse i stugan så  det är inget att hänga läpp för att tiden för oss ej stämde .
Och detta med att vara utan barn är svårt för även mig , men det tar vi  vid senare tillfälle,hur mycket & när man lämnat dom pga ????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar