Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 augusti 2010

Dessa känslor inom oss

Det känns som jag är full av dessa ,tyvärr av alla slag men visst är det många positiva som värmer .Som sagt gift 3 barn 10-18 år  har ett fast jobb & trevliga vännerbåde inom intresse & annat även om nu ju tiden är knapp just nu för dom utanför motorsporten ,om jag tänker efter så just nu är dom inom sporten närmare än dom andra ???  och givetvis släkten värmer mig otroligt mycket utan att jag behöver fundera så finns dom ju där.

Har kommit på att många ser mig som glad ,positiv människa det låter ju jättebra "skenet bedrar oss ibland ."
Visst försöker jag vara glad & trevlig det ska väl ligga oss i naturen ,men det jag menar att jag är inte så där snäll &trevlig  alltid ,utan har ett jävla humör om jag nu måste" ha ha " och ibland har jag svårt att tona ner mig till lagom nivå ,sedan genom åren har man ju lärt sig att tänk dig för innan .
Jag funderar ju på detta med vad som kan drabba oss i mitt i livet .

Utan att gå  in närmare på det så har ju barnen förlorat  morfar/ Kurt  , farmor & farfar .Och då ska man på ett vuxet sätt berätta detta utan att förstora sorgen  gick/går  absolut inte i mitt fall just nu räcker det vi pratar folkrace så blir mina ögon blöta .

Men det gör inget för jag behöver ej förklara varför jag blir tyst.

Sedan är det ju så härlig känsla på annat sätt när jag nu precis mailat/sms  ut att vi ska träffas för att summera vårt SEMESTERRACE 2010 TILLSAMMANS MED VÅRA DUKTIGA FUNKTIONÄRER .

Nu till något helt annat såg i mitt förra inlägg om tid att "älska " kanske blev lite konstigt ???
men menar att vardagen tar otroligt mycket tid så det blir så mycket rutin på allt .
Klart man har ????? med maken  .
Jag tror ni förstår mig !!!!!!

Tycker det är trevligt att höra andra som är glad & nöjda över tillvaron ,Var tvungen att fråga "kompis " är du kär ?????? fick svaret nej men lycklig/kär  = samma ??????  ja det kan nog nästan vara samma .Tror ändå något hänt henne ........

Ok snart kommer systersonen för att imorgon åka till Kalmar på läger , eller om han får åka ikväll det är inte helt klart ännu.Härlig känsla att få se honom  .

Ok dax för avslut på nästan bara bla bla bla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar