Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 3 augusti 2010

Varför hinner jag/vi inte träffas

Hade först tänkt skriva att tyvärr hinner jag ej träffa någon ,menar inte  "någon på det sättet" utan vänner & släkt men ändrar mig till att vi alla i familjen ???????????????????????????
Kommer ej ihåg när vi alla 5 var hemma och åt mat tillsammans eller bara satt vid tv-n,vet det är sommar och bara skit på tv .
Men menar bara var lediga ,visst i lördags var vi 4 av oss på restaurang en kort stund för  att sedan hem och sova så vi kunde åka till Vimmerby  söndagmorgon för att kolla fotboll utan att vara för trötta.

Nu denna vecka visst det är bara tisdag men inatt var jag/barnen själva & nu ska jag snart lägga mig på jobbet i joursängen.Sedan imorgon  tror jag ej maken kommeer hem och sover utan stannar hos svägerskan över natt .
Och när jag träffade dom sist kommer jag nästan inte heller ihåg .

Sedan om man tittar i min blogg hur det ser ut så är det vääl kanske inte längre tomt på helgen v 43 ???

Hur länge orkar man att bara rulla på ,visst jag vet att mina barn ÄLSKAR MIG & min make också ,men man ska hinna älska också Jag menar ju hinna ta vara på tiden & bara trivas mellan mat ,jobb & folkrace i olika former nu när vi båda vill framåt & barnens  fotboll visst egen vuxen tid  behövs .

Men bara man ser allt positivt så brukar det mesta lösa sig ju kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar