Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 27 augusti 2010

Massa möten

Ibland blir det ju för mycket nu ,för på 2 dagar har jag haft 5 möten och 3 st gällande jobbet & 2 då med folkracen denna underbara sport jag följt i 29 år , till helgen blir det ju att visa upp sig ska bli skitkul att jobba igen ,dock åt annan klubben än "hemma".

Men som sagt hade ju fler möten och 1 utav dessa var ju hur gör vi någont kul i höst hemma , jo vi byter folk ????Ha ha  skojar bara utan vi tänkte ev ha annat poängsystem ????såg faktiskt att klubb i S-holm hade det också på sin 2:a dag utav 2 .
Kändes bra att planera tillsammans alla 4 som ska arbeta i oktober. Ska väl hitta lämplig dag för skrivande utav inbjudan nu så den kommer ut

Det 3:e mötet var eftermöte från Semesterracet 2010tyvärr lite dåligt med funktionärer men trevligt ändå tycker jag ,är alltid roligt att träffa dom & lyssna av ideer ,tankar/funderingar.

Sedan är ju frågan behöver man alla dessa möten & leder dom till något??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Självklart gör dom det om man nu vill lyssna & se, höra vad olika personer delar med sig utav .På något sätt trots att jag inte har tid,  så längtar jag till nästa möte gällande båda områdena som står bakom knuten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar