Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 13 augusti 2010

Psykolg

Kan vem som helst beställa tid till psykologen ????

Ibland funderar jag på om jag behöver prata med någon om allt runt mig , eller måste man veta just vad problemet är ??
Även att man har gift in sig i världens bästa släkt  har mamma och storasyster   och en underbar make är vissa saker svåra .

Nu är det länge sedan men vid tillfällen jag träffade 1 utav vännerna så hade vi märkliga samtal om ????? TALAR EJ OM DET  men då ibland kunde jag bara känna varför står hon ut ,är hon  ej värda bättre . Nog om detta  det har säkert löst sig //kram till dig 


Jag känner inte att jag har några större problem ,men visst har jag dagar inget fungerar, har som sagt lite svårt att ta till mig allt runt mig just nu.


Dom som känner mig lite kan säkert gissa ??


Men saknaden efter min pappa har bara blivit större,har nog inte alls tagit in det har inte tid just nu utan gör bara det han brann för   & när nära& kära  blir sjuka vill jag ej höra, det är så jobbigt att inte ens alla inom familjen vet om det ännu "även att det syns " jag vet inte alls hur sjukdomen är just nu .


Jag vet att jag finns till för mina barn men med maken är tiden mycket mindre nu än vad den får vara självklart Älskar jag honom lika mycket nu som innan & tiden bara försvann ju & våran bröllopsdag blev firad genom att vara sista dagen på vårt älskade 
Semesterrace 18/7 känns helt ok på det sättet att vi ju har samma datum på förlovning& bröllop och att det ju var Folkrace på Gotland då 1997 & 2003.


Just nu mår jag ganska bra & är nöjd med det dagarna / livet & fritiden ger mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar