Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 5 augusti 2010

Läger Kalmar

Ok frukosten slut bara kvar att plocka in i kylen igen, sedan ut med packningen i lilla bilen "mormors" den lilla röda men det ska nog gå bra vi är ju bara 3 st & hunden .

Visst nu är det daz för systersonen  att lära sig lite grunder ,det är aldrig fel med extra träning .

Det är så trevligt på dessa läger ,alla hjälps åt & man fixar och trixar åt varandra .För det är lite reparationer som behövs och däck däck däck ......

Jag har ingen särskilt uppgift utan har sagt jag finns där om det är något ,men imorgon skulle väl kära maken komma och hjälpa dom lite var väl bestämt  har inte sett han på 3 dagar SAKNAR SAKNAR  
Grabbarna åkte igår & har väl sovit i husvagnen .Men behöver nog fixa lite till innan den passar mig/oss.

Ha det bra nu om det är någon som är inne på min blogg,  jag vet ej hur man får in en räknare på besökare ??????????


Det löser sig nog det också 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar