Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 augusti 2010

Strävan efter ???

  • Bli miljonär
  • Dottern bli fotbolls proffs 
  • Bli fotomodell
  • Bli minst 170 cm
  • Sluta jobba 
  • Betjänter hemma 
Verkligheten ser annorlunda ut .

  • Visst spelar jag ibland men tyvärr på mindre summor,
  •  nja detta med proffs ligger långt borta "nej det finns inte chans".
  • Väger alldeles för mycket 
  • Har växt färdigt ,snart dax att krympa pga åldern 
  • Vad ska jag fylla dagarna med då 
  • Dom får inte plats 
Självklart finns det sådant jag skulle önska 
Det vore ju kul att ev vinna lite pengar så man kunde göra något spontant när/hur & var som helst .Ok visst något kilo skulle kanske kroppen må bra utav att tappa.

Att det skulle vara lite roligare på jobbet ,för just nu går det trögt tycker jag,men  nu snart är semestern slut så vi kan prata igenom vad som spricker "menar ej vikarierna" utan planering utav tiden & vad ger vi för service till boende just nu vara spontan går absolut inte nu .

Som sagt mer tid med min familj & att dom elaka sjukdomar vi har runt oss släpper sitt grepp .
Att jag skulle kunna åka hemifrån lättare utan att ha ÅNGEST EFTER 1 TIMME "menar inte till jobbet"
Lära mig att UNNA MIG  själv .

Vet faktiskt inte varför vissa saker är så svåra "ev" kontroll ????????????????

Men jag känner mig nöjd över vardagen just nu ,så denna strävan som finns FINNS NOG INTE VARJE DAG .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar