Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 augusti 2010

LÄTT SÄTT ATT LE

Satt faktiskt vid datan och kollade runt lite bland olika sidor som våran Gästbok inom klubben,resultat på barnens fotbollsmatcher & serieplaceringar  ,chattade med "kompis " "jag gillar ej använda namn jämt" om vad som komma skall i slutet av denna månad ,vi kom in på lite annat som typ vilken verklighet några utav oss tror vi lever i ??? det fick mig att sitta och Le mot data skärmen .Det hände flera ggr 


Senare så fick jag ett sms utav svägerskan som gjorde att jag satt och skrattade för mig själv & hade svårt att svara henne trots att det bara skulle behövas ett kort svar.


Det är ju även likadant när man sitter med Facebook uppe & ser vissa kommentarer från människor mellan sig.




Eller det kanske bara är jag som är så knäpp och kan skratta / le åt faktiskt ingen ting 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar