Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 15 augusti 2010

Jobbar jämt

Då har man kommit hem från årets kräftskiva något lugnare än förra året tror jag "blev även en jättegod tacopaj "  , ska gå & lägga mig bredvid dottern snart i vår säng, för som sagt jobbar ju imorgon så jag körde hemåt på små timmarna även från denna fest. Om jag tänker efter så är det väldigt ofta så att jag åker hemåt  dvs vid midsommar / nyår & då oftast själv ,men inatt hade jag ju dottern med mig hon ska ju spela mach i fotboll så mormor ställer upp för henne .



Heter ju så fint önskeschema vi går på nu i kommunen ,planerar 8 veckor i taget "över sommaren 16" ja ja det blir alltid någon önskning som ej faller på rätt plats men visst några bra dagar får man ju in ibland ,men sedan under tiden hinner det ju hända mycket i kalendern .Men tycker kanske det ändå var bättre innan & lättare att byta med varandra mer vikarier  sedan har ju chefen kommit med att oavsett % ska alla jobba 12 helgpass på 8 veckor tyck vad man vill????


Visst som jag sagt innan så har jag ganska bra vecka kvar innan barnen börjar skolan med  jobbdagar &lediga dagar  just nu ,men som sagt kan snabbt ändras ,Lyckas ju alltid att trycka in jobb innan / efter typ fotboll& handboll Så helt lediga helger ???????????????????????????????????????????????????????????finns dom ??????
Har frågat maken om vi skulle lägga mitt önske tillsammans  men han verkade mest som att försök byt jobb ????


Ok dax att lägga sig innan klockan ringer & då är det ju för mig och dottern för lite mys innan veckans sista dag startar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar