Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 oktober 2010

Allt snurrar

Maken har åkt till jobbet idag ,känns så där tycker jag.Har endast haft sms kontakt med honom då det var  frukosten med barnen  här hemma. ska ringa honom straxt
Han hade stannat till 15 minuter för att vila sig ?? men ok det är ju ca12- 15 mil att sitta och köra själv.
Har en klump i magen som jag inte kan beskriva på bra sätt utan DET ÄR BARA TUNGT .
Självklart är han /jag rädd att det ska komma tillbaka "huvudvärken" men detta med att det ej syntes något alls på prover /röntgen känns ändå inte helt ok

Jag jobbade ju igår & hade lite möten som drog ut på tiden under  dagen sedan var jag & lämnade bilen i Vimmerby så vi sågs inte så mycket under dagen ju, men så fort jag kommit hem så tog vi en promenad till affären tillsammans  det har inte hänt många ggr under alla åren .Lite påverkad var han ju med  ont i ryggen men ssssjälvklart efter 5 stick i ryggmärgen för att hitta rätt ställe så vätskan kunde rinna ut smidigt.Så det var lite roligt när han sa åt mig att inte gå så fort ,jag som annars måste ta dubbelt så många steg som alla andra pga korta benen.

Sedan har det också tagit fart detta med rånförsöket med att sno sonens cykel /misshandel ,så vi fick samtal ang vad vi önskar i skadestånd & vad vill vi trycka på är mest kränkande för honom.PUH VAD SVÅRT  men självklart ska man kunna känna sig trygg när han kom in på vår egen tomt ,som tur är så har vi fått hjälp med hur vi ska gå till väga och namnförslag till målsägandebiträde ???? som driver detta åt oss om det nu godkänns återstår att se ,men hur som helst kommer vi självklart begära skadestånd.


Polisen undrar hur/om  det satt sina spår ABSOLUT HAR DET GJORT DET  kan ju säga att det är ej moderater/ socialdemo.... som fanns i detta huset nu under VALET 2010  utan detta nya parti som ENDAST VILL 1 SAK 
visst märker vi på andra saker att något hänt också.
Hoppas bara att vi slipper massa annat tjafs och ev behöva peka ut personerna /personen som är skyldig till detta.


Just nu har jag inte denna kontroll som jag önskar i tillvaron runt min familj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar