Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 25 oktober 2010

yes någon läser min blogg

Kul att få lite feedback på inläggen , även om det är lite tunga inlägg som  just nu har fått kommentarerna .
ser också att det är antal även på tyck till rutorna .
Jag tänkte ju då när jag började här på bloggen i Januari att detta är det verkligen något för mig ????????

kan inte riktigt svara på det för jag har ibland så konstiga inlägg HA HA HA

Men jag gillar att sätta mig med 1 kaffe och kolla runt hos er andra , finns många favvo som jag kollar först både nära & andra & sedan har jag ju vänner också som bloggar " ni vet nog vilka ni är " HOPPAS JAG  nu när säsongen är lite lugn får jag ju uppdate ändå  KRAM TILL ER & hoppas jag får säga saknar er även att vi ju faktiskt ses ibland .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar