Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 26 oktober 2010

Längtar

Nu är det inte många dagar kvar tills vi  ska träffas i stugorna och bara vara som vi ju blivit så duktiga på JAG & SVÄGERSKAN   men så har vi ju OCKSÅ tränat flera ggr på att vara där . tyvärr har vi (jag / maken ) tid och möte  att passa på måndag så vi måste lämna stugan ngr timmar ,men annars blir det att bara vara tillsammans och bara göra vad vi vill om det passar sig just nu .Detta blir väl lite försmak på jul & nyår .Nu har vi inte till ens 75 % bestämt hur julen ser ut & vart vi är vid viss tidpunkt. Men att vi inte ska vara helt ensamma hemma är klart till 1000 %Men det låter som nyår är som åren innan för tydligen har det redan börjats att smida planer på någon extrem raket som ska iväg då vid 24,00  31/12 ????????????? det kan bli hur som helst känner jag !!!!!!!!!!!!!!   med dom 2 SOM ÄR  i toppen på planeringen

Har ibland ju längtan efter många saker men svårt att sätta rätt namn på , drömma& önska  är en helt annan sak ,eller ÖNSKA  den listan skulle ju kunna bli hur stor som helst .

Klart man ska se framåt men får ju inte glömma att idag   ska vi ta hand om först och göra vårt bästa utav .

Säger återigen att jag vill ha lite lugn runt oss, men snart kanske det lättar lite ,när vi t.e.x. har fått iordning på hanteringen utav sonens påhopp / rånförsök och vad som händer /kan hända .Och att sjukdomarna lägger sig & inget nytt kommer upp på ytan .

Planerna inför 2011 får vila just nu en stund ,det är ju inget AKUT som måste lösas just precis just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar