Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 oktober 2010

Fredag igen

ok sista fredagen i oktober & snart ändrar vi klockan också  det blir kul att ställa den på vägen hem från festen vi ska på MER INFO KOMMER SENARE ANG DEN  . Dottern sover & sonen drog redan 07,18 för att vara duktig skolpolis vid farligt övergångsställe tänk att vi 1 sådant i vårt samhälle  borta vid lilla torget finns det farliga" stället " och det är verkligen så mycket trafik där .Jag försöker få mina barn att åka tidigt till skolan för att slippa största trafiken ,för dom gånger jag cyklar med fram till skolan och sedan är på väg hemåt är det nästan så jag själv blir lite rädd.

Annars vet jag inte ännu vad dagen bjuder på men det löser sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar