Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 30 oktober 2010

Blir det KUL !!!!!!!!

Ja Det är ju den stora frågan , ni som känner mig vet ju att DETTA MED KLÄ UT SIG ärligt talat INTE är min grej ALLS . Vi ska ju iväg på 40-års fest med tema 70-tal och visst nu kommer ni nog bli förvånade för jag har faktiskt lagt energi till att ha varit och inhandlat kläder till både mig & maken & 1 par skor till mig som jag absolut kan använda efter festen också . Tyvärr kan jag ej göra förhandsvisning utav MIN HELT UNDERBARA MAKE SOM KOMMER ATT ÖVERRASKA med sin look , men jag lovar att lägga ut foton vid tillfälle. Snart har jag ju ledigt från jobbet ända fram till nästa Fredag &dom mesta dagarna ska tillbringas i Hult &dom härliga timmerstugorna med lugn o ro tillsammans med svägerskan Gretha och hennes familj . Det kommer bjudas på höst promenader &mycket mys framför öppen brasa spel med barnen. GUD VAD JAG ÄR LYCKLIGT LOTTAD .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar