Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 17 oktober 2010

Söndag LEDIG

Ingen klocka som ringde skönt som bara den  ,tog en promenad innan frukost jag ,maken & dottern vi gick för att handla kaffe & oboy  mm GUD VILKET SKÖNT väder .

Sedan blev det lite fart en stund, jag gick till E för att hjälpa till att packa upp lite kartonger & gubben åkte för att göra något med folkracebil ????? eller han åkte med stora sonen som nog kört upp över 1,000:- i bensin sedan i onsdags då det blev körkort

Det gick bra igår med flytten trots vi startade senare än tänkt är inte mycket kvar i huset nu ,fick vin & martini som tack för hjälpen utav E som verkligen behövde oss igår ,får mysa med det vid senare tillfälle"vinet" ,Gubben fick Whiskey "provsmuttade endast " var nog  inte på  humör för så mycket efter att ha jobbet några timmar .

Sonen med kompis haft tjejer på besök nu tidigare idag  så stängda dörrar & inga vuxna i närheten av rummet ,gud vad dom börjar bli stora kan ej fatta det , Kanske dax att ev lyssna på deras kusiner att börja prata om !!!!!!!!!  ??????????????MEN INTE REDAN TÄNKER NI VÄL OCKSÅ  dom fyller bara  13 år under 2011 !!!! men jag hoppas inte dom är som sina kusiner fy så jag säger om släkten    men alla behöver ju inte vara tidiga /först med ???aktiviteter i kompisgänget  NU BLIR JAG NERVÖS IGEN  


Jag är fortfarande lite orolig över makens huvudvärk som inte släppt ordentligt ännu & även värken i ryggen  är kvar,  och väldigt trött är han ju också , hoppas han vet hur mycket jag älskar honom  även om jag nu inte gillar allt han gör varje dag HA HA H AH
Nu fortsätter den lediga Söndagen lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar