Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 oktober 2010

Vad vill jag ???

Det är inte alltid så enkelt att veta vad man vill med livet & allt som hör till ,behöver man alltid få sin vilja igenom???? jag vet inte  men visst är det trevligt när det blir som man vill.

Har man för höga krav på sig själv & familjen ja det har man nog .
Ibland ska man nog bara stå still och tänka på är jag nöjd med detta runt mig & gör jag något åt det ??
Ja ibland tar man tag i vissa saker direkt men vissa saker skjuter man bara framför sig .

Just nu vet jag inte vad jag vill ha som jag inte har ????
Jag är gift& vi har barn ,har ett jobb & massa tid går till sådant vi gillar

Ibland när jag är ensam och barnen är i skolan & maken jobbar ,då vill jag gärna ha mer tid konstigt nog jag som har så mycket ledigt 


Men detta med tiden känner jag att jag måste få ordning på snart DET VILL VILL VILL VILL  JAG
för just nu hanterar vi tiden fel i min familj //kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar