Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 oktober 2010

Väntar/längtar

Jag väntar faktiskt på att klockan ska gå fortare och hur ofta som vuxen gör man det ??
Dottern ska till mormor över natten så han vill ju också att tiden ska gå ,men leker med kompis så länge tills det blir dax att åka mot STORA STADEN  .

Vår kväll är inte 100 % ännu men den kommer väl att bli hoppas jag,åker ju mot Målilla och Folkracen redan ikväll
ja jag vet det är ju närmsta banan & vi åker kvällen innan 
men det är så skönt att kunna träffas så här typ kvällen innan och visa sitt rätta jag , ta ngt glas rött eller 1 öl och bara prata på med dom man känner bra & även mindre bra. Det är alltid någon ny person som passar på att säga något när man sitter så där,nu är det ju inte lika bra inneställe som i Vimmerby som slukar lite folk bara det är ansvariga inne.

 För hur som helst imorgon från kl 07,00 är man "viktig person" mer offentlig även att jag nog inte sätter på mig någon yttre fasad utan jag är ju jag även om jag har namnskylt på mig som det står Bitr Tävlingsledare på , Så är jag ju för många Kurt Ågrens dotter och det kommer ju stämma hela mitt liv oavsett jag syns inom motorsporten eller annars .

Det blir ganska lugn dag ändå imorgon då ju Felix ska på handboll & nellie är hos mormor ELLER JAG MÄRKER JU KNAPPT DET utan det blir ju Maken som ej behöver ansvar över barnen Ha Ha .

Såg på Facebooken innan att svägerskan skulle till stugorna ,men kommer ju sakna mig SÅNT värmer min lilla förkylda kropp, men jag var ju inte sen på att svara att vi ses ju snart där tillsammans har ju planer på att vara där lite på lovet "höst" och även ngr dagar runt jul ,sedan blir det väl nyår igen tror jag ju iaf  har väl inte funderat fullt ut på just detta ännu men var så säkra snart är även det bokat.

Ni som kollat in bloggen innan har väl inte kunnat missa att ledig tid är inget VANLIGT INOM DENNA FAMILJEN !!!!!!! men nästa helg är det nog inget inplanerat för mig/barnen ev ska väl maken iväg på ngt

Behöver jag säga att jag längtar lite dit till helg v 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar