Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 25 oktober 2010

FY Vilken människa

Hur kan man bara spy ut sin galla över någon annan pga att man själv ej hanterar vissa saker rätt ???????
Hur bitter får man vara över livet & önska olycka över en familj .
Förstår det låter konstigt  för er men vill ju inte utpeka personen DIREKT  även om det ej är så svårt att gissa  Jag är så arg & besviken ,ledsen över hur någon ska behöva utstå detta oprovocerade tjatet. Ok om det ska samtalas i normal & trevlig ton  köper jag att man kan prata  ,,,,,,,,,,,,,,,men inte  så här  


Telefonen ringde ju hemma och .........................bla bla bla , Svar nej jag vet ej och vi har lagt oss nu jag & barnen för vi ska upp tidigt God natt & hej då  .
sedan fortsätter mobilen ringa & ringa & RINGA  samma svar nej jag vet inte JÄVLA IDIOT SKRIKS DET DÅ I TELEFONEN   säkert * 3

ställer mobilen utan ljud för att kunna slappna av och somna  MEN DÅ RINGER HEMTELEFONEN IGEN IGEN & IGEN med samma tjat .........bla bla bla att man aldrig brytt sig mm mm mm mm mm mm
Allt sker visst enbart på vissa villkor när vi vill MED ANSVAR OCH ARRANGEMANG   tänk så fort vissa saker glöms bort .

HUR KAN MAN BARA GÖRA SÅ HÄR OCH SEDAN INTE TRO ATT DET BLIR FÖLJDER & HUR ÄR MAN FUNTAD OM MAN ÖNSKAR ATT LIVET SKA GÅ ÅT SKOGEN FÖR BARN SOM  FAKTISKT KNAPPT ÄR I TONÅREN   FY F............ SÄGER JAG 


JO SÅ HÄR ÄR DET NÄR MAN DRICKER VIN/SPRIT OCH KOMMER PÅ HUR JÄVLA SYND DET ÄR OM MIG SOM ???????????????????????????????????????????????????


VILL AVSLUTA MED ATT TALA OM ATT JAG ÄLSKAR ALLA VÅRA 3 BARN & MIN MAKE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar