Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 23 oktober 2010

Är det så här det ska bli ??

Barnen sover med kompisar hemma eller borta någon dag på helgen & hänger på fritidsgården till sent , Och även om jag säger att nu äter vi kl ??? så kommer det 1 sms jag värmer i micron senare ELLER  jag har köpt 1 toast på gården ..

HUR MÅNGA DAGAR & VILKA ÖPPET  tider ÄR DET PÅ GÅRDEN DÅ ?????????  
jag har ingen susning .
Men är så glad över att dom har kompisar att umgås med & dom varierar mellan aktiviteterna .

Men ändå vill jag ju ha lite lugn & ro egen tid med barnen jo jag vet dom börjar bli stora nu ???

Det kom upp igår igen från barnens kusin KANSKE DAX ATT PRATA MED POJKEN  men då nämnde jag eftersom du är så duktig och var tidig & inne på ämnet så kan du ta detta  MED BLOMMOR & BIN med vår son som fyller 13 år 2011.

ÄR JAG TOTALT DUM SOM EJ FATTAR ????????????

Men detta inlägg var ju ska det bli så här ??
Jag / vi kommer snart sitta här helt själva och spela bino-lotto eller lösa korsord som nöje 1 st  lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar