Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 oktober 2010

Jag är på hugget

Jag vet att jag är lite speciell i andras ögon ABSOLUT INTE I MINA EGNA  ,har mina små ideer  om saker mm .
Som detta med om vi har ätit färdigt så kan jag tycka att man plockar undan efter sig och är då luckan till diskmaskinen öppen ja då ställer man ner och säger inte JAG STÄLLDE LITE DISK HÄR TILL DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag menar ju inte mina gäster som jag kanske bjuder på middag vid olika tillfällen utan dom som är hemma 4-8 ggr/veckan .

Men visst blir det lite överstyr också när jag käftar emot  JA JA JA  JA det löser sig väl på något sätt för nu är allt i maskinen och inget är ju kvar på borden efter en liten stund så har det ju hoppat ner utav sig självt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar