Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 2 december 2010

Namnet på bloggen

Har ju kommit på att titeln ej stämmer så bra med mitt innehåll som jag skriver :-/ sorry om nu någon märkt att så är fallet .
Ok mina dagar i livet är väldigt olika varandra beroende av om jag äe ledig från arbetet Fm / em eller HELA DAGEN . Jag jobbar ju inte så stor % så den mesta tiden går till helgerna , dvs vanlig morgon min klocka ringer & säger god morgon till barnen och sedan direkt ner till kaffebryggaren Ha Ha plockar fram frukost och hoppas barnen klivit ur sängen under tiden , och börjat klä sig. Äter tillsammans oftast i lugn / ro . Dom går upp för borstning av tänder & jag röjer bordet. Och ibland åker vi / dom bil"när Uffe hemma " men oftast är det kompis utanför så slipper dom sällskapa varandra . När dom gått har jag mer KAFFE VARDAGENS BÄSTA DRYCK. Hunden får sin lilla runda mellan 15 minuter - 120 vissa dager när jag känner för att röra på mig. Resten av tiden går till typ tvätt , handling Ja ni fattar ju. Möter ibland Nellie från skolan om hon ej hunnit ringa om att vara med kompis , annars kan det ju vara så pga olika aktiviteter äe allt huller om buller med läxor / mat och körning. Enklast för mig är ju när jag jobbar kväll för då sköter dom sig själva och lyckas bra.
Detta var typisk dag utan massa stök.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar