Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 15 mars 2013

ABSOLUT INGA VUXENPOÄNG

Hittade denna i utkastet  ha ha

Synd att man inte längre ställer folk i skamvrån !!!!

För där hade våra äldre ungdomar kunnat /behövt stått
Lääänge

Dvs dom som över helgen lånade dotterns rum

Men ok dom kanske trodde vi hade någon som gick och plockade tvätt

Och någon som ställer upp & plockar ner sängar

Eller iofs så blev det ju lite så
Tulias kläder ligger ju i tvättkorgen

Får nog försöka säga att det är dags att tänka till.

Har ni nu läst hela detta ,så är det ju lite egen tolkning för er

Om jag är sur eller upprörd ??? !!!

Eller bara full i skratt
               &
OCH VARFÖR ÄR JAG FÖRVÅNAD
....... ???

Men kan ju säga att jag också längtar efter

SEMESTERN

//

3 kommentarer:

  1. Är det samma sällskap som som trodde att spyorna tvättade sig själv eller att huset ska lukta som bryggeri

    Kan tycka att dom äldre ni har hemma inte visar respekt

    Skulle nog inte fixa att ha det som ni

    Men förstår denna vecka är ni bara halva familjen hemma

    Sköt om er o ni önskas en trevluc helg

    SvaraRadera
  2. Jag tar det med ro när du skriver på detta sättet

    SvaraRadera
  3. Mia- Tack att du gör rätt tolkning

    Anonym- Ja det var lite tomt hemma förra veckan utav medlemmar ifrån familjen-
    Hoppas du nästa gång tar inläggen med lite ro !

    SvaraRadera