Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 14 mars 2013

Skinnbyxan & skrikrosa tröja

Ni har ju säkert redan sett att tröja jag hade på årsfesten inte var låååång tunika
Och även om bilderna inte är helt 100%

Så är det skinnbyxan jag hällt min kropp/ben,Mage i

Vad ska man sedan  säga om festen ...........   ??? ???


Värdelös mat
TOTAL KATASTROF SÅ DÅLIG DEN VAR

Han som sjöng hade väl röst .... ??

Men så jäkla dålig uppslutning .

Själv är jag  väl fostrad/präglad av älskade pappa att sådana här saker går man på .
Ok har missat 2
1998 låg jag på bb
2011 influensan

Dock var jag 2009 dagen efter pappas begravning men kan ju inte säga att rätta känslan fanns ??

Men annars så var jag inte hemma till melodifestivalen. Men höll mig underrättad
Tyvärr sms ju dottern att min favvo BARA BLEV 2:A

Men absolut är Robin duktig också

Körde gjorde jag ju inte heller ,kostade på mig (maken betalade) 1 cider
Just nu känner jag inte för att spy ur mig mer om kvällen utan


Är nöjd här ......
//Ciao

2 kommentarer:

  1. Du ser fin ut. Kul att det faktiskt blev skinnbrallan .
    Trist med maten .

    Förstår hur du tänker om typ årsfester med föreningar det är inte så lockande längre och inte för generationen lite efter oss

    Kan hålla med dig om 2:an i mello
    Den är grym
    klart det ändå kommer gå bra i stora finalen

    SvaraRadera
  2. Tack Malin , och riktigt tråkigt med maten

    SvaraRadera