Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 mars 2013

Tjej./studiedag = Mys

Mitt i veckan var barnen lediga ,dock så hade jag ju möte på jobbet
Men var hemma innan dottern klivit morgonrocken
Hon slappade
Hade ju lovat henne tjejtid.
       Så så fick DET JU BLI
Igår blev det ju färga håret & idag blev det ansiktsmask.
Kvällen har vi kollat film

Gud så tomt hemma med bara henne.

Vad gör familjer med endast 1 barn !!! ???
Skojar bara

Fick sms av sonen att  matchen gav dom vinst

Idag spelade han i annat lag än sitt vanliga
Nu blir det sysslor som tydligen ligger på mig ?!


//Ciao
Ni får ha egna tolkningar 
I denna är det 1 näve nötter
Skit tråkigt att vänta ,men söt är hon iaf 
Man ser slingorna (röda)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar