Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 mars 2013

Gud så himla dålig karaktär

*Nej jag vill vara hemma  och mysa med er
* Men så kallt det är ute
* Gud vad det liknar snöstorm
*Hunden ser inte intresserad ut

*Har ju inte bestämt med någon


Självklart pratar jag om mig själv
                   &

Hur enkelt jag blev soffpotatis igen. Och promenaden ersattes ibland med bilen
Tro nu inte jag jagar
kalorier,kilometer, centimeter

Även om det vore trevligt

Och enl vädret i min mobil så kommer jag vara inne iaf till 19/3
Jaja
Jag  får väl kolla på workout som dottern laddat hem åt mig på mobilen

Eller testa bör jag nog göra ,för hade man kommit i form endast utav att titta
Hade jag varit så jäkla snygg o haft en kropp alla längtat efter ???


Tanken finns väl någonstans att jag ska bita ihop & ta mig iväg då med musik i öronen och allt annat glömt
Dock är jag medveten om att sms , eller mail eller wordfeud & andra saker kommer göra så jag stannar till för att ha koll på läget då det ju durrar/plingar i mobilen

Men men vill ju inte tröttna innan jag ens börjat så det blir i lugn takt
//!B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar