Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 21 mars 2013

Ont i hjärtat igen

Fy så dåligt samvete som bor inom mig just nu

Idag torsdag har båda barnen varit hemma ifrån Skolan

Sonen är riktigt dålig & oron sliter i mig att han MÅSTE  klara sig ifrån lunginflammation

Han är väldigt "liggande" och förkyld o slem som sitter

Han har nu varit hemma i 3 dagar

Även dottern föll igår efter skolan ,hon är dock något piggare ???

Men denna dag har dom typ varit själva mest

Vi eller jag har haft planeringsdag med jobbet
Sedan snabbt hem förberedelse utav mat & sedan iväg och återlämna dotterns fiol.

Äta maten för att då idag TA kaffe på maten inne på motorklubben där det var möte.

Årerstår att se hur planerna för helgen rullar på.

Men nu sover iaf mina hjärtan men inte så värst lugnt utan hostningar och annat stör

Jaja kanske mågot positivt finns i allt detta ????

Sovmorgon för alla imorgon fredag

(skojar lite)

Nu hostar någon även på undervåningen

BLÄ SÄGER JAG

Hoppas iaf vädret är något bättre när mina mörka ögon vaknar 22/3 och  ska slå av alarmet & få ur maken ur sängen sista jobbdagen denna veckan för honom

Själv har jag ju SEMester i 3 dagar

Hoppas eran torsdag varit "något bättre "

//Ciao

2 kommentarer:

  1. Hoppas barnen blir bättre
    Känner också viss oro när förkylningar mm inte går över som man vill

    Har du semester låter trevligt

    SvaraRadera
  2. Kamilla
    Ja jag hade semester för att vara på kurs med folkracen

    SvaraRadera