Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 25 mars 2013

Helgen v 12

Lördag
Vi lämnade hemmet trots sjuka barn ....
Visst blev det en trevlig dag ,men tankarna var inte på rätt ställe.

Maten /middagen fick inte så många poäng av mig
Började själv känna mig  lite ont i kroppen & mamma hjärtat var trasigt med ledsen dotter i mobilen
Så 22:05 hade jag lagt mig i sängen på rummet

Måste ju även ge ELOGE till maken som ju överraskade mig *2

Då med ett fint halsband & även var bredvid mig i sängen ca 23:15

Var  säkert fler som var /blev ,blir förvånade över det
Och innan  mig vaknade han ju också.

Så det blev ju att invänta frukosten 30 minuter "iofs visste vi 7:30"
Men är man klar med dusch & packning så är man.
Åt en god frukost.
Men förkylningen satt i pannan & magen var inte alls så hungrig.

Kursen drog igång o rullade på med uppgifter tillsammans & vanliga diskussion.
Mamma hjärtat höll på att brista med sjuka,ledsna barn hemma.

Så det var skönt att dagen blev lite kortare än jag trodde från början.
Avslutningen blev med koll/litet prov vad vi "kunde "
Får glädjas med maken som FIXADE alla rätt ha ha. (internt) 

Ska som vanligt inte hänga ut honom men men. 
HAn tänker inte inte göra så mycket mer med sin licens .
Ville ju klassa upp sig innan DÅ 2012

MEN NU ???????? Kommer han inte anstränga sig
Får väl lura honom att skriva på pappret & fixa stämpel .....
Skojar lite
Jag är väl både nöjd & inte nöjd
1 fel är inte mycket att
Deppa över

Men alla tycker olika om resultaten och har olika krav på sig själva
Även om helgen var trevlig så är det ingen skillnad mot tidigare år. Lite repris känsla
Dax att förändra lite kanske
Jaja det löser sig


Tack för det fina halsbandet 
Helgens rum 
Helgens ämne 

2 kommentarer:

  1. Så fint halsband
    Kul att kunna bli överraskad .

    Så tråkigt att barnen inte var friska

    SvaraRadera
  2. Det var härligt att bli överraskad
    Barnens influensa höll i sig ytterligare dagar

    SvaraRadera