Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 11 mars 2013

Får nog försöka bli tjejig

Har ju en dotter som älskar att sminka andra & fixa håret

Jag säger oftast nej !!!

Gillar ju inte smink särskilt mycket ?
Och har alldeles för korta ögonfransar för att vilja ha någon annan i närheten

Och mitt hår är lite kortare ju !!

Och för att ge er mer info hur tråkig mamma hon har

Så skulle jag aldrig sätta i hårspänne eller massa tofsar

ANDRA FÅR MER ÄN GÄRNA HA DET

Helgen som passerat har hon nog njutit till 100%
Med sällskapet

Så nu ligger det ansikts mask & väntar på mig (oss)

Jag som tänkte det blir bra om veckan bjuder på  att försöka dölja
ALLA DOM GRÅ

Men men tycker iaf att det är 2 fina tjejer på bilden

Puss <3

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra du dissar sig själv med sminkoch hår.
    Hoppas du får ihop tid att ta bort dom grå

    SvaraRadera
  2. Hoppsan vilka snygga ansikten
    Men det var ju inte du

    SvaraRadera