Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 mars 2013

slå/sparka på maskiner (döda ting)



Ja vem har inte känt så ??

Idag skulle jag ju vara duktig eller . Men visst lilla sugstina 

var inte alls på samma humör som jag , eller så var det kanske så det var. Hon ville kanske vara kvar i mörka källaren

Men då jaG SKULLE vara lite snabb och fixa bort massa grus & annat , kände den lilla röda (sugstina/snabeldraken)
för att bråka så säkert 100 ggr  släppte munstycket .

Så nu blir det SNART SMS TILL MAKEN

FIXA LIM &  TEJP



kAN JU SÄGA ATT LILLA draken ligger i källaren igen

Nu KAFFE 
hAR REDAN FÅTT SAMTAL IFRÅN JOBBET  så jag behöver nog fullt med energi

Ang döda ting , så hoppas jag för allas skull att vi kommer att byta ut lilla skrivaren
INOM KLUBBEN


som tur var så kom någon annan med ONDA ÖGAT SÅ SLAPP JAG HÄMTA VERKTYGEN

1 kommentar:

  1. Hoppas lim & tejp fungerar

    Så frustrerande med saker som inte fungerar
    Förstår precis hur du menar med verktyg

    SvaraRadera