Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 mars 2013

Hoppas han valt nu

Om planerna fortsätter så kan dottern (ha ha) få besök i helgen.

Som hon längtar /längtat

Han har snurrat färdigt under andras täcken

Eller så  funkar väl FRASEN IGEN vi är bara vänner

Men sådana vänner vill iaf INTE JAG HA

//Ciao på er

7 kommentarer:

  1. Antar du menar stora sonen
    Har ju också en som hoppar runt utan ansvar
    För man säga så som mamma

    Japp av hänsyn till andra människors känslor

    SvaraRadera
  2. Varför så kryptisk ?

    Hoppas helgen blir bra och vännen har överseende med prasslet under andras täcken

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen din blogg

    Du bjuder på er medvetet & omedvetet

    Jag uppskattar inte heller ungdomarnas syn på sex och vänner

    SvaraRadera
  4. Jag njuter av att läsa dina rader & funderingar

    så är livet med ungdomar . Ibland förstår man dom inte alls & ibland hänger man med på allt

    SvaraRadera
  5. Vänner o vänner

    Vi äldre har missat friheten det ger

    Nej FY håller med dig sådana vänner vill man inte ha

    Men andra vänner gillas mycket ,

    Men är det vår generation som har självrespekt & inte blottar oss & då rullar under täcket med alla

    SvaraRadera
  6. Hoppsan vad fräck du var i orden på detta inlägg

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får en bra helg

    Och nej vill inte heller bara ha vänner som växlar säng med alla

    SvaraRadera