Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 14 mars 2013

Helgen v 10

Var självklart fylld med skratt & stim.

Sonen fick besök som han var tvungen att dela med sig utav
(skyll dig själv )ha ha

Annars låter jag bilderna visa lite

* jobb
* snö
* Tulia
* årsfest
Väldigt blodig rostbiff. Men salladen,fetaosten & vanliga tomaterna var goda 
Dottern skulle ju ta foto 
kram innan vi skulle åka 
Tulia ska kolla ut i hallen ,eller på tv ?
Fina tjejer 

2 kommentarer:

  1. Tog du oxå förrätt utan firre?

    SvaraRadera
  2. Leena - jag tål inte räkor / kräftor så lite snabbt fick dom ju fixa annat till mig. Talade om det var miss ifrån klubben att inte ha skrivit ut menyn ???

    Men men det löste sig , men kunde varit utan hela menyn så JÄVLA DÅLIGT
    tUR DET INTE KOSTADE NÅGOT & VINET DET DRACK JAG MED ANDAKT HA HA

    SvaraRadera